Проект
"Б. - І. Антонич - князь природи і весни "
Мета
проекту: вивчення літературної спадщини Б.І.
Антонича,
розкрити учням силу таланту поета, драматичну долю
митця, неповторний і життєствердний світ його поезій; сприяти розширенню
кругозору учнів, формуванню у них прагнення до пізнання історії та культури
рідного народу.Завдання проекту
1.
Дослідити
вплив поетичних творів Антонича на сучасників.
2.
Систематизувати
дослідницькі матеріали
3.
Провести
екскурсії по місцях, пов’язаних з іменем поета.
4.
Провести
урок позакласного читання у 9 класі «Весни розспіваної князь»
5.
Написати
дослідницьку роботу «Б.-І. Антонич – князь природи і життя»
6.
Провести
свято «Із забуття – в безсмертя» /виступ перед учнями школи/
7.
Інсценізація
спогадів Ганни Войціцької про Б.-І. Антонича.
8.
Стаття
в районну газету «Голос народу».
Актуальність.
Ім’я Б.-І.Антонича знову (через 28 років
забуття ) знову
повернене читачеві. Поезії Антонича гріють нас теплом, ласкою,
додаютьвіри у себе, впевненості,
допомагають побачити красу
довкола і в самому собі. Це своєрідний
місток між минулим і
сучасним, бо проблеми, порушені поетом,
вічні і актуальні.
Інноваційність та значущість.
Новизна полягає
в тому, що ми прагнули зрозуміти і розкрити значущість
Антоничевого слова колись і сьогодні. Життя поета, його
твори навчають нас не знати половинчастості, роздвоєння, ніколи не кривити
душею; зберігати
силу волі, духу; поряд з проблемами і
буденністю в житті бачити ще й
красу.
Цей проект може бути використаний при вивченні
різних предметів: літератури
української і світової, історії,
народознавства і краєзнавства, виховної роботи.
Очікувані
результати:зробити
ідейно-художній аналіз деяких творів,
створити навчально-методичний посібник,
написати дослідницькі
роботи, провести урок, свято і виконати до них
презентації, написати статтю у районну газету «Голос народу».

Обласний конкурс присвячений 200-річчю з дня народження
Т.Г.Шевченка
ПРОЕКТ
"Тарас Шевченко і наш край"
2013 рік
Мета проекту: вивчення літературної спадщини Т.Г.Шевченка;
пошук свідчень про прихід Шевченкового слова у наше слово, глибше
ознайомитися читачів з життям Шевченка:
яким він був, які мав смаки, погляди, уподобання, характер; любов до свого
рідного народу і його мови, ненависть до ворогів.
Завдання
проекту
1.Проект «Найбільша святиня моєї сім’ї».
Перший «Кобзар» у селі.
Ø Провести дослідницьку роботу «Кобзар» Шевченка – моя
сімейна реліквія».
Ø Провести пошукову роботу « «Кобзар» у селі.
Ø Дізнатися про старовинний бюст Шевченка(художник Іван
Весна, житель с. Підберізці).
Ø Зібрати матеріали про сучасний пам’ятник Т.Г. Шевченку у
нашому селі.
2.Проект «Мистецтво
Шевченкового слова».
3.Збірка поезій, присвячених
пам’яті Шевченка.
4.Розроблення сценарію «Уклін
тобі, Тарасе»
5.Інсценізація (захід) творів
(зініційований самими учасниками конкурсу)
·
Зустріч
з письменниками Львівщини, що писали про Шевченка (Б.Стельмахом, З. Легким)
Актуальність
Дана робота дуже щільно пов'язана зі шкільною
програмою тим, що цей матеріал вивчають на уроках літератури. Тут відчувається
єдність поколінь; вірші-послання- це своєрідні заповіти для нас, нащадків. Відомості зібрані, зібрані з безлічі
друкованих джерел, скомпоновані і освітлені відповідними поясненнями допоможуть
читачам домалювати образ геніальної людини.
Інноваційність
та значущість
Новизна полягає в тому, що мною зроблена спроба систематизувати
існуючі матеріали.
Ця робота може бути використана при вивченні різних навчальних
предметів: літературі, народознавстві, краєзнавстві, виховній роботі.
Допоможе зрозуміти силу і значущість Кобзаревого слова у всі часи. Життя
Шевченка і його твори, його твори навчають нас не знати половинчастості,
роздвоєння, ніколи не кривити душею, завжди залишатися безпосереднім, зберігати
велику силу, палко любити обездолених і пристрасно ненавидіти пригноблювачів.
Учасники: Романів Соломія, Захарків
Ірина, Романів Мар'ян, Гнип Володимир, Пугач Оля, Гнатів Галина.
Очікувані результати. Знайтиу
селі найстаріше видання "Кобзаря", зустрітися із старожилами,
дізнатися коли Шевченкове слово з’явилося
у нас, систематизувати дослідницькі матеріали, дослідити роль «Кобзаря» 1921
року видання у житті дитини..
Спосіб реалізації:
інтернет-газета, дослідницькі роботи, поетичні твори - збірка поезій, замітки
до газети «Голос народу», виступи перед учнями і громадськістю села про
результати дослідницької роботи, урочисте свято «Уклін тобі, Тарасе» в
Народному Домі.
Немає коментарів:
Дописати коментар