Проектна діяльність

 

  Проект 

"Б. - І. Антонич - князь природи і весни "


Мета проекту: вивчення літературної спадщини Б.І. Антонича,
розкрити учням силу таланту поета, драматичну долю митця, неповторний і життєствердний світ його поезій; сприяти розширенню кругозору учнів, формуванню у них прагнення до пізнання історії та культури рідного народу.


Завдання проекту
    1.     Дослідити вплив поетичних творів Антонича на сучасників.
    2.     Систематизувати дослідницькі матеріали
    3.     Провести екскурсії по місцях, пов’язаних з іменем поета.
    4.     Провести урок позакласного читання у 9 класі «Весни розспіваної князь»
    5.     Написати дослідницьку роботу «Б.-І. Антонич – князь природи і життя»
    6.     Провести свято «Із забуття – в безсмертя» /виступ перед учнями школи/
    7.     Інсценізація спогадів Ганни Войціцької про Б.-І. Антонича.
    8.     Стаття в районну газету «Голос народу».

Актуальність.  
Ім’я Б.-І.Антонича знову (через 28 років забуття ) знову  
повернене  читачеві. Поезії Антонича гріють нас теплом,  ласкою,
додаютьвіри у себе, впевненості, допомагають побачити красу
довкола і в самому собі. Це своєрідний місток між минулим і
сучасним, бо проблеми, порушені поетом, вічні і актуальні.

Інноваційність та значущість. 
Новизна полягає в тому, що ми  прагнули зрозуміти і розкрити значущість Антоничевого слова колись і сьогодні. Життя поета, його твори навчають нас не знати половинчастості, роздвоєння, ніколи не кривити душею; зберігати
силу волі, духу; поряд з проблемами і буденністю в житті бачити ще й
красу.
     Цей проект може бути використаний при вивченні різних предметів: літератури української і світової, історії,  народознавства і    краєзнавства, виховної роботи. 
Очікувані результати:зробити ідейно-художній аналіз деяких творів,
створити навчально-методичний посібник, написати дослідницькі
 роботи, провести урок, свято і виконати до них презентації, написати статтю у районну газету «Голос народу».





 

Обласний конкурс присвячений 200-річчю з дня народження Т.Г.Шевченка
 ПРОЕКТ
"Тарас Шевченко і наш край"
2013 рік

Мета проекту: вивчення літературної спадщини Т.Г.Шевченка; пошук свідчень про прихід Шевченкового слова у наше слово, глибше ознайомитися  читачів з життям Шевченка: яким він був, які мав смаки, погляди, уподобання, характер; любов до свого рідного народу і його мови, ненависть до ворогів.


Завдання проекту
 1.Проект «Найбільша святиня моєї сім’ї». Перший «Кобзар» у селі.
Ø Провести дослідницьку роботу «Кобзар» Шевченка – моя сімейна реліквія».
Ø Провести пошукову роботу « «Кобзар» у селі.
Ø Дізнатися про старовинний бюст Шевченка(художник Іван Весна, житель с. Підберізці).
Ø Зібрати матеріали про сучасний пам’ятник Т.Г. Шевченку у нашому селі.
2.Проект «Мистецтво Шевченкового слова».
3.Збірка поезій, присвячених пам’яті Шевченка.
4.Розроблення сценарію «Уклін тобі, Тарасе»
5.Інсценізація (захід) творів (зініційований самими учасниками конкурсу)
·        Зустріч з письменниками Львівщини, що писали про Шевченка (Б.Стельмахом, З. Легким)


Актуальність
Дана робота дуже щільно пов'язана зі шкільною програмою тим, що цей матеріал вивчають на уроках літератури. Тут відчувається єдність поколінь; вірші-послання- це своєрідні заповіти для нас, нащадків.  Відомості зібрані, зібрані з безлічі друкованих джерел, скомпоновані і освітлені відповідними поясненнями допоможуть читачам домалювати образ геніальної людини.

Інноваційність та значущість
Новизна полягає в тому, що мною зроблена спроба систематизувати існуючі матеріали.
Ця робота може бути використана при вивченні різних навчальних предметів: літературі, народознавстві, краєзнавстві, виховній роботі. Допоможе зрозуміти силу і значущість Кобзаревого слова у всі часи. Життя Шевченка і його твори, його твори навчають нас не знати половинчастості, роздвоєння, ніколи не кривити душею, завжди залишатися безпосереднім, зберігати велику силу, палко любити обездолених і пристрасно ненавидіти пригноблювачів.

Учасники: Романів Соломія, Захарків Ірина, Романів Мар'ян, Гнип Володимир, Пугач Оля, Гнатів Галина.

Очікувані результати. Знайтиу селі найстаріше видання "Кобзаря", зустрітися із старожилами, дізнатися коли Шевченкове слово зявилося у нас, систематизувати дослідницькі матеріали, дослідити роль «Кобзаря» 1921 року видання у житті дитини..

Спосіб реалізації: інтернет-газета, дослідницькі роботи, поетичні твори - збірка поезій, замітки до газети «Голос народу», виступи перед учнями і громадськістю села про результати дослідницької роботи, урочисте свято «Уклін тобі, Тарасе» в Народному Домі.

Презентація.

Немає коментарів:

Дописати коментар